понеделник, 13 октомври 2014 г.

Четвърта среща на българските картичкофурии 11-12 октомври

Най-после, тази сутрин се завърнах от срещата на Картичкофурии, организирана от Деси. Беше първата ми подобна среща и не познавах никой лично (освен самата Деси). Изпуснах представянето в началото, заради ужасно задръстване и се занесох чак по обед. Не успях да се запозная с всички, но се надявам на следващите срещи да съм по-смела да се представя и да остане повече време за това.
Размених АТС-та или поне с тези дами, които бяха донесли. Заминах със 17, а се върнах едва с 8 :(
Не мога да покажа нищо от това, което занесох, защото както можеше да се очаква от снимките, които правих в последния момент и не свалих да ги проверя веднага, нищо не се е получило и така си нямам нито една. Надявам се някоя от дамите, които е получила от моите карти да се похвали...
И така за срещата - събрахме се в един софийски хотел, хапнахме заедно вечерта, затворихме ресторанта и до среднощ седяхме по диваните на рецепцията. А на сутринта във вече пооредели редици продължихме с и без програма.
Талантливите ни "колежки" бяха подготвили демонстрации на няколко техники, използвани в правенето на картички, коледна украса на бутилка, както и платени работилнички за направата на албуми, кутии и цветя от креп хартия. Фотоапарати щракаха, въпроси се задаваха, сръчни ръце опитваха нови неща, а очите поглъщаха с интерес всяка нова идея. Аз, разбира се, улисана, пропуснах да уловя доста интересни моменти, но все пак се присещах от време на време да снимам. Така като гледам съм изпуснала да щракна коледните звезди на Нушинка, кутията на Ем и награждаването на викторината по време на общата вечеря, но пък мен са ме хванали, даже и на двете награди.
Извън програмата и планираните демонстрации, но точно в тон с последните ми страсти, Кат и Марти донесоха една, не, всъщност бяха две или три чанти, пълни с всякакви съкровища (акрилни бои, пасти, четки, малки печатчета, шаблони, отпечатани картинки, изрезки дизайнерска хартия, всякакви мастила и маркери и какви ли не чудесии), заедно с вече започнатия арт журнал на Кат. И така в събота вечер и в неделя сутрин за втори път се докоснах до магията на арт страницата. Докато при първия ми опит бях плаха и все търсех правила, симетрия и някаква конкретика, сега се отпуснах и мазах на воля, насърчена от Кат (за което съм ти изключително благодарна, мила Кат!) и с компетентното асистиране и съвети на Марти. Е, поизцапахме се порядъчно докато разучавах работата със синия спрей с боя и шаблона, но се надявам да не е имало поражения върху дрехите... Освен всичко Кат ми донесе да видя и една от последните си картички с flower soft, та ми показа и как се използват тази красоти.
И така време е за снимки!
Докато Ем обясняваше как се прави албумче
Юлия ни направи стиймпънк картичка, Нушинка ни показва на няколко пъти коледните си звезди от паус,
Дилянка извади  едно внушително количество маркери на Спектрум Ноир, показа ни как оцветява с тях коси, кожи и всякакви други хитринки,
а Мария направи по няколко начина цветен релеф върху картон с бяла структурна паста, дистрес мастило и шаблон.


Ето ме и мен със здравословната награда от викторината,
а от играта за размяна на "нещо" от дамската ми чанта "олекнах" с един лилав химикал, но затова пък се сдобих с пакетче захар :)
В неделната сутрин, докато Ем правеше кутия, а Кирилка разкриваше тайните на хартиените рози и шишарки,  Еми набързо украси коледно една винена бутилка.
Накрая всеки си тръгна с по нещичко, къде разменено АТС, къде с подаръче от Светлето Николова, къде с изработено в работилничките съкровище, къде с блокче, купено от щанда на naborsata.com, къде от базара-разпродажба на употребявани и дори неизползвани още крафт нещица. Аз си взех от Петя едни нови новенички печати със слънчогледи и една използвана щанца с букви. Всеки път ще я споменавам като ги използвам и мислено ще ѝ изпращам топлите си благословии! Слънчогледите са едни от много любимите ми цветя. Не зная дали, защото моята колекция е все още толкова бедна и недостатъчна, но много се чудя как се разделят с такива красоти "колежките"?!?  
 За сега спирам, за да се видя с домашните, но само след малко ще допиша.

Ето ме отново със снимка на Еми с нейната коледно украсена бутилка
и разбира се страничката от арт журнала на Кат. Та-даааа!


Ако до сега съм имала някакви колебания дали да или не, то вече нямам никакви колебания - смесената техника е новата ми споделена любов. Благодаря ти, Кате, за насърчението, за милото отношение, за кутийката с flower soft, за грундираните странички, за споделените боички и най-вече, че ми се довери да намацам първия ти журнал :)! Прегръдки!
Благодаря и на Деси за организацията и за всички усилия да направи празника ни толкова взаимен, благодаря ти, мила Деси, че сподели рождения си ден с нас! Бъди ни жива и здрава!
Благодаря и на всяка дама, която дойде на срещата и с присъствието си направи възможна срещата ни!
Благодаря на всеки, дочел до края дългите ми писания!
Тази вечер раздавам прегръдки!
Ирена



4 коментара:

  1. Ехаааааааааа май доста съм изпуснала.Прекарали сте си страхотно.Благодаря за чудесната публикация-накара ме макар и за няколко минутки да се потопя в света на красотата и вълшебството.Прегръдкииииииииии

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Можеш само да съжаляваш :)
      Прегръдки, усмивки и до нови срещи (на следващите крафт сбирки, а защо не и по-рано)!
      Ирена

      Изтриване
  2. Ренка, страничката ти в журнала ми е много специална за мен. Ще се радвам на следващата ни среща да продължиш с усмивка и размах да сътворяваш красоти в движение :) Много се радвам, че се видяхме и да знаеш, че те наблюдавам :) Мисля че мога да науча доста от теб, така че отваряй собствения арт журнал и показвай :)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Мила, Кат, да знаеш само в какво приключение ме вкара!!!
      Вече съм горд собственик на собствено мини журналче (7 вече грундирани странички), няколко шаблона, пасти, акрилни и перлени боички от темперните от Джъмбо ... Хехе, голям кеф е!
      Прегръдки!

      Изтриване