вторник, 4 ноември 2014 г.

50 дни до Рождество и още картички

Болна съм и пазя леглото, което не ми пречи да забягвам към масата с недовършените картички, да се ровя из интернет за нови идеи, да гушкам лаптопа и да ви досаждам със себе си :)
Така се получава някак, че все едни "чисти" се получават картичките ми напоследък... Дали не е, защото нямам много опит в коледните картички или защото хартиите ми не са чак толкова много или пък защото все не смея да оцветявам картинки...
Ето два варианта на една и съща картичка. Чудех се коя ми харесва повече, за да я покажа, но и двете ми са милички, та затова вие преценете коя е по-"така". Тази беше първа.

а тази понацапах с дистрес мастилата и я сложих на друга основа.
Ще я покажа при Beccysplace - A month of holiday cards

Ето още една "чиста". Домашните ми нещо не я харесаха. Много "постна" им се видя, ама съм я направила вече и със сигурност някой друг ще я хареса и ще ѝ се зарадва.

Ето и малко детайли.

Ще покажа тази нетрадиционна коледна картичка при Simplylessismoore - week 196 NON-TRADITIONAL Colour CHRISTMAS CARD
Сега ще си взема в леглото кутия с пънч, ножичка и хартии и ще направя малко коледни звезди...
Благодаря, че се отбихте, разгледахте и коментирахте! Оценявам времето, отделено за мен и моите творения!
До скоро!
Ирена

6 коментара:

  1. Your cards see nothing that would have been the first. All cards are very beautiful. The first are clean and elegant. The last is great. Hug Neva

    ОтговорИзтриване
  2. Този коментар бе премахнат от автора.

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. На мен пък всичките ми харесват. Не е задължително да са претрупани, никак даже. Все пак Коледа е най - красивия и свят празник, сам по себе си,е достатъчно нежен и красив. Така че, по скромното ми мнение така са си супер, не ги пипай повече :) ( П.С- и аз имам същата папка за релеф, много е хубава)

      Изтриване
  3. All your cards are beautiful Irena, you have done a great job making them. I especially like the first one you made, with the embossed white background. I think that's just wonderful.
    Cheers,
    Beccy

    ОтговорИзтриване
  4. Irena what a lovely set of cards, love your blue and white
    Sorry to be so late commenting this week, thanks so much for your LIM entry
    Anne
    Less is More Designer

    ОтговорИзтриване
  5. I don't know how I managed to miss commenting on this last week!
    Love your blue Christmas card!
    Thanks so much
    Chrissie
    "Less is More"

    ОтговорИзтриване